Mmm Ost

Hejsan!
Jag har faktiskt inget speciellt att säga... Jag fick 31/32 poäng på Spanska läxförhöret. Jag har ett C i HK än så länge hoppas på ett B. Jag fick B/C på Engelska provet (B i text och C i ord). Jag har fått ett B i Sex och samlevnads provet. Jag har B i Religion. Ja, det går alltså bra i skolan. För er som inte vet hur det nya betygssystemet fungerar så är det sår här
A=MVG
B=VG+ / MVG-
C=VG
D=G+ / VG-
E=G
F=IG
.
Biologi provet (Ser ut som jag har suddat ett C men det var faktiskt läraren och han skrev dit ett B)
Mitt B i Religion, jag blev VÄLDIGT förvånad när jag fick ett B jag räknade med ett D
Det var allt för idag eller för igår men jaja. Good night sleep tight don't let the bedbugs bite.
,
Tjaooo♥

Mina kommentarer ♥

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0