Halloweeen!!!

Hej bloggläsare!
Det var ett tag sedan det var Halloween men jag måste ju dela med mig av mina fina bilder på mig och Emmy.
Jag var en Zombieinfekterad katt och Emmy var en buktalar docka. Vi hade klätt upp oss jätte mycket, vi hade vaknat runt 06:00 för att fixa sminket och så.
Jag, Emmy och typ två till i skolan hade klätt upp sig mycket, och några andra hade bara klätt upp sig lite (Emmy och jag fick vara med på en bild i skoltidningen).
Men nu får ni se bilderna från i Fredags:
Så här såg jag ut på morgonen (Jag har på mig kontaktlinser)
Så här såg dem ut (Dissa den dåliga redigeringen)
Så här såg jag ut senare på fredagen
Och här är Jag och Emmy
Så här såg Emmys ögon ut
Glad halloween i efterskott !!
Tjaooo♥

Mina kommentarer ♥

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0