Valls imorrn

Heeej.

nu så har jag kommit hem från skolan... eller det var ju ett tag sedan men... skitsamma skolan var astråkig och det enda om höll mig glad var att vi ska fara på valls med skolan imorron. Yipppie.¨
Ja för ett tag sedan snackade jag med min lilla syster och hennes kompis på skype.
Men det finns en till sak jag vill säga... JAG ÄR HUNGRIG. Det var skitäcklig "mat" idag jag vet inte om man kan kalla det mat. Jag fattar inte hur folk kan äta pulver mos och ner tryckat renar och skit i en mixer xD och splash så blev det våra skol"mat". Jag vill ha indian popcorn cheddar smak... världens godaste smaskiaste popcorn....
Men jag hatar att vara förkyld för då kan jag inte träna simningom jag inte vill ha feber förstås men då missar jag en massa saker så jag får inte vara sjjuk.

 Måndag: Idrott
 Tisdag: Bt (bärzika tidningen)
 Onsdag: Slöjd
 Torsdag: Spanska + musik
 Fredag: Idrott

Så därför kan jag inte vara sjuk vill inte vara sjuk men då måste man ju klämma in lektioner :/

Tjaoo♥

Mina kommentarer ♥
Postat av: Angelica

Jaaa, haha, det var mixade renar hahhahahahaha:)

2010-03-23 @ 17:50:00

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0