....

Innnan inlägget börjar har jag några ord jag vill säga:
Det var inte meningen att bråka men det blev bara så.
Jag skulle bara säga att det krävs väldig mycket tid innan vi har kommit över det här.
Jag hoppas att allt kunde bli som i 4-5 då vi alla kunde vara tillsammans utan att bråka.
Jag vet att det är något men vill du inte prata om det så är det okej för mig, jag har accepterat det.
Det behövs bara ett ord så är det över men... Det ordet är väldigt stort:
Förlåt.
Jag hoppas att du är mogen nog att be om förlåtelse... För mig är du redan förlåten.
// Din Moa.


Heej.

Just nu så lyssnar jag på Justin Bieber - Love me.
Ja men det hände lite som blev fel idag men tid läker alla sår <3.
Men iallafall så är jag vällllldigt trött efter att hoppat från taket ner i snödrivor, hahahha super kul.
Jag är typ skit trött i hjärnan jag kan inte stava det bliir feeeel hel a tiden.
meen jaga orka inte skriva mer nu

Tjaoo♥


Mina kommentarer ♥
Postat av: Emmy

Moa om in lägget är till mig så är du redan förlåten:) Alla kan göra fel och alla kan bli förlåtna<3



KRAM

2010-03-29 @ 16:38:39
URL: http://emmysundstrom.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0