Emma+Skype=Hahhahaahahha

Heejsan.

Ja Nu Är Det Morgon (Och jag menar morgon jag steg upp kl 10.24 eller något sånt) Guud vad jag hatar internet sladdar de far ut från datorn al the time.
Men Emma sitter vid datorn och är inne på skype.

Eftersom att det är lördag och jag har gjort slut på min månadspeng så får det bli nyttigtlördags godis idag.
Om du vill känna dig lite nyttig någon lördag så skulle jag rekomendera:
Morotsstavar (väldigt gott att ha dipp till)
Körbärs tomater är aldrig fel
och kanske lite roman sallad att knapra på...
Det ska jag troligtvis äta som lördags godis idag.

Ja klockan är snart 13.00 och jag har inte ätit frukost än  och det är snart dags för lunch.
Undra vad det blir för mat hemma dådå?
Hopppas det blir någe gött.

Emmas sitter och garvar och är helt jävla döv.
Jag kan typ sitta och prata med henne och så helt plötsligt tar hon va sina hörlura och säger:
- va?
Hahahahahahahahaha.
Det var väl allt för nu

Tjaoo♥



Mina kommentarer ♥

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0