Emma Emmma och åter igen Emma

Heejsan allla läsare.

Ju nu sitter jag här och skriver.... och Emma är "drogad" som vanligt går på hyper.
Hahhahaha Men Emma sitter vid hennes brorsas dator och bloggar och jag sitter med min fina lilla dator och blogga medans Angelica sitter och tittar på xD

Men vi sitter iallafall och äter godis och jag villll ha cola!!! Jag Har Ganska Kul HaHaHaHa nej jag skämtade bara jag har as tråkigt och vill fortfarande ha cola.

Vi har nyss varit på ica och köpt godis, Chips och cola och film hahhaha men det var väll alllt för nu kanske åter kommer med lite bilder på "festen" ( Pappa om du läser detta så har vi ingen fest si ser bara på film och äter godis)

Tjaoo♥

Mina kommentarer ♥

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0