7 D???? Eller kanske 7 C?????

Heej.

Idag har lärarna möte om vilken klass vi ska gå i nästa år och vilkan vi ska gå med...
Det är spännande. Jag och Issa och Emma är kvar ( Emma hälsar) men Emma ska snart hem.
Först var vi 4 men Sanna var tvungen att fara men innan det så körde Emma och Sanna sms-rolette (Vette fan hur det stavas) men iallafall så hade vi skit roligt.

Men innan skolan slutade så kom jag och Emmy på ett bra skämt.

Moa höll sina blöta och kalla skor i solen och sade:
Nu blir dom varma.
Då sade Emmy:
Jag kan skita i dom, då blir dom varma.
Moa:
Nej jag vill inta ha skitvarma skor.

Hahahahahahahahaha XD Emma tycker inte att det var roligt jag tyckte det var SKITkul. hahahahaha.
Men nu ska Emma hem men hon går inte hem.
Men vi har ganska kul och lyssnar på mobilen.
Emma vill att issa ska slicka på Sannas mobil.
Issa kom... XD

Tjaoo♥ ( Emma hälsar igen)


Mina kommentarer ♥

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0