Laaaan med Issa och Emmy xD

Heej!
Jag fick som jag ville "lan". Vi spelade först på datorn och sen så såg vi Saw V sen såg vi död snö och sen såg vi she is the man sen såg vi Saw VI och sedan Farm house  och Alvin och gänget och tillslut så såg vi Aurore. Saw 5 var bra men jag fattar inte det här med "synerna" eller va fan det nu är. Död snö var lite rolig men väldigt äcklig. Mycket tarmar, känsliga personer varnas, den handlar iallafall om zombies. She is the man var en väldigt rolig film som jag och issa hade sett tidigare den handlar om en tjej som gillar att spela fotboll och deras fotbollslag för tjejer läggs ner och Viola (huvudpersonen) försöker bevisa att tjejer oxå kan spela fotboll. Saw VI var ju som alla andra saw filmerna SKITbra xD Farm house var en väldigt äcklig film massa blod och utstickna ögon men den var väldigt bra men slutar skitkonstigt. Alvin och gänget har man ju sett tidigare men den såg vi iallafall. Och då sist men inte minst Aurore den var en väldigt sorlig film an vill bara gråta och mörda personer från filmen xD Och sen blev klockan 12 :) Det var så varmt så jag svettade hela natten så kl 08.00 så durschade jag och sedan åt vi frukost.


Ha det gött


Mina kommentarer ♥
Postat av: Angelica

Hahaa, Lät roligt?

Hur mycket sov du inatt då?



hihi, KRAM

2010-01-07 @ 17:12:26
URL: http://bastangelicca.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0