Jag och Angelica sov hos Emmy :D

Fredag: Jag och Angelica sov hos Emmy :D vi såg typ film hela tiden men iallafall så for vi först till preem och köpte cola och indian popcorn och choklad :D Sedan spelade jag mitt djursjukhus i typ 10 min sedan såg vi eehh... vad fan såg vi först? Inte saw III inte kids room Jo just det Frdedag den trettonde Jason goes to hell. eller något sånt. Sedan såg vi kids room tror jag den var skit konstig! Men den var ganska bra. såg vi en till efter den? men iallafall så somnade vi runt 04-05 tiden.
Lördag: vi "vaknade" 11 men jag och Angelica somnade om så kl 12 typ så vaknade vi och såg saw III. Jag eller vi såg den i lite fel ordning XD först 2:an sedan 4:an sedan 5:an sedan 6:an sedan 3:an sen skulle vi se 1:an men då skulle jag fara hem men  jag kanske redan hade sett 1:an jag tror faktiskt det. Angelica hade redan farit hem innan jag och Emmy hade ätit klart frukosten och sedan for jag hem. När jag var hemma så var jag tvungen att städa mitt rum för att vi skulle få främmande Ebba Janne och Kamila eller Camila och så var det peter och gunilla typ. Efter Ebba och Janne hade farit hem så somnade jag på soffan typ kl 12 sedan vaknade jag någon tid och lade mig i sängen.
Söndag: jag sov typ till kl 17.00 och jag var så trött så att jag inte orkade sim träna idag sedan spelade jag the sims och nu är kl 20.33 och jag är skit trött så nu ska jag sova

Gó natt


Mina kommentarer ♥
Postat av: Angelica

Haha, moa filmen hette inte "kids room" utan "babys room" eller hur fan he nu stavas:)

2010-01-11 @ 15:21:34
URL: http://bastangelicca.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0