Hejsan

Hej!
Min uppdatering har varit dålig efter som att jag har sovit hela dagarna och pappa stänger av internet kl 9 :( Så det har inte hänt så mycket förutom skolan :(:( Det har gått 3 dagar och jag är skoltrött som fan! Ja vi börjar på vad som hände på tisdag för på måndag hände det inte ett skit.
Tis: Vi hade BT på skolan det är skoltidningen på bergsviksskolan. Sen så var det väll inge mer intressant på den dagen
Ons: Vi hade läsning och trååkigt och trååkigt och vi har ett tema på skolan temat är vatten och vi ska ha vennisage eller hur det nu stavas :/ Men iallafall så skulle vi måla en regnskog på en dörr och ställa ut.
Sedan hade vi trä slöjd, bosse våran lärare snackade så klart halva lektionen vi han typ inte göra något eller inte jag iallfall.

Det var allt från mig

Mina kommentarer ♥
Postat av: Angelica

TJaa!

2010-01-13 @ 21:30:10
URL: http://bastangelicca.blogg.se/
Postat av: emmanilsson

moa, hör av dig när ddu ser detta! behöver snacka med dig, älskar dig bff <3

2010-01-14 @ 18:44:03
URL: http://eemmanilsson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0