sömngångare...

Heej

Emma berättade för ett tag sedan att jag i natt hade gått upp för trappan och satt mig vid deras matbord och sov där.
Sedan kom jag ner igen och lade mig i sängen :o xD. Emma sa att jag var så ful xD
Emma berättar: Hon satte sig bara upp och gick på min dator och ut och uppför trappan. Efter en timme typp så gick jag upp och kollade och hon sov på bordet... xD Jag gick ner igen och efter ett tag så kommer hon och lägger sig i sängen.

Hhahaha jag måste sätta upp övervakningskameror i mitt rum xD Pappa får köpa några eller kanske handbojor.... xD

och lite pinsamt xD
hhaah

ska se på bio med vännerna och min älskling kl 18.30 vi ska se the bounty hunter eller vad den nu heter...

Tjaoo♥



Mina kommentarer ♥

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0