Ny mobil och masssa skrik

Idag fick mamma sin nya mobil och jag fick hennes gammla. När lillasyrran Fick veta det blev hon skit arg.
Mamma hade frågat om hon ville ha hennes mobil när hon köpte en ny och hon sa nej. Sen frågade hon mig om jag ville ha den och jag sa ja. Nu skriker hon
- Jag vill ha den!
- Jag ville också ha den!
- Jag sa inte nej!
- Jag vill också ha den!
Snart får mamma ett utbrott det hörs på rösten. Och där gick gränsen, Datorförbud.
Men iallafall så här ser mobilen ut:
Inte världens snyggaste men bättre änn den gamla.
Jag har inte skrivit att jag har fått en ny dator så här ser den ut:
 Men den här är världens snyggaste ;P        
Skriv kommentarer :D
//

Mina kommentarer ♥
Postat av: Angelica

hejsaan;) den är ju iaf mindre än din förra väl?.

och duu min blogg stavas www.bastangelicca.blogg.se

Det gör NADA!



aja, KRAm

2009-12-29 @ 14:52:37
URL: http://bastangelicca.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0